ReklamaLinak baner A1 showroom
Verle Küchen rozwija sieć salonów sprzedaży

Verle Küchen

Należąca do firmy Galicja Tomaszek marka Verle Küchen weszła na polski rynek jesienią tego roku. Nowoczesne meble kuchenne i sprzęt AGD Siemensa dostępne są już w wybranych studiach. Wraz z otwarciem salonów marka rozpoczęła realizację programu rozwoju sieci sprzedaży partnerskiej. Plan zakłada otwarcie w Polsce 60 punktów z pełną ofertą.

Verle Küchen to marka nowoczesnych mebli kuchennych. Należący do firmy Galicja Tomaszek brand wprowadzany jest na polski rynek wraz z Siemensem, uznanym producentem sprzętu AGD. Salony Verle Küchen będą rozwijać się w oparciu o partnerstwo biznesowe proponowane przez Galicję Tomaszek przedsiębiorcom doświadczonym już w branży urządzania wnętrz.

- Przede wszystkim interesuje nas współpraca ze studiami kuchennymi, które już zdobyły sobie uznanie na lokalnym rynku, a teraz chcą zarówno rozwijać się biznesowo, jaki i oferować swoim klientom wyższą jakość produktów i design odpowiadający coraz wyższym oczekiwaniom Polakówmówi Krystian Karwacki, Manager ds. Rozwoju Marki.

Współpraca z marką Verle Küchen ma zalety typowe dla franczyzy, jednak bez konieczności ponoszenia wysokich opłat licencyjnych i przy zachowaniu dużej dozy samodzielności w kierowaniu własnym biznesem. Partnerem może zostać firma prowadząca studio kuchni w dobrej lokalizacja – w pierwszej kolejności Galicja Tomaszek stawia na rozwój w miejscowościach powyżej 200 tyś. mieszkańców, a w dalszej w tych z 100 tyś. mieszkańców.

- Chcącym otworzyć salon Verle Küchen pomagamy w przygotowaniu szczegółowego projektu przestrzeni, jaki i późniejszych pracach – stworzeniu zabudowy, malowaniu, tapetowaniu oraz montażu mebli i AGD. Według naszych standardów w salonach znajdzie się miejsce pracy dla architektów i projektantów, strefa inspiracji i multimediów oraz uzupełniające meble, oświetlenie i akcesoria podkreśla Krystian Karwecki.

Oprócz pomocy w wyposażenia salonu, Galicja Tomaszek oferuje również szerokie wsparcie swoim partnerom – działania marketingowe na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym, w tym nagłośnienie otwarcia nowego punktu oraz pakiet szkoleń dla sprzedawców.

Współpracę z Verle Küchen można podjąć w dwóch modelach. Pierwszym jest tytuł „Partnera”. Tutaj decydujący się na otwarciu punktu sprzedaży Verle może mieć w swoim studiu ofertę innych mebli, jednak jej udział nie może przekraczać 50% oferty. Z kolei dla standardu Prime Studio Verle & Siemens oferta meblowa może obejmować wyłącznie markę Verle Küchen, a sprzęt ekspozycyjny tylko marki Siemens.

Projekt kierowany jest do właścicieli studiów kuchennych, który w codziennej pracy chcą przede wszystkim skupić się na kontakcie z klientem. W codziennym prowadzeniu studia to jest najważniejsze zadanie pochłaniające większość czasu. Dlatego marka Verle Küchen i Galicja Tomaszek bierze na siebie promocją marki i budowanie jej świadomości wśród Polaków.

www.verlekuchen.com

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

Verle Küchen rozwija sieć salonów sprzedaży
Verle Küchen rozwija sieć salonów sprzedaży
Verle Küchen rozwija sieć salonów sprzedaży

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony