Fot. Marcin Korbus
Interzum, Łódź Design Festival, premiera kolekcji &CO, Diament Meblarstwa… Rok 2023 był dla firmy Interprint bardzo aktywny, wypełniony spotkaniami, inspirującymi inicjatywami i oczywiście - prezentacją nowych dekorów. Oto podsumowanie 2023 z Interprint w pigułce.
Początek roku upłynął pod znakiem koncepcji &CO, symbolizującej partnerstwo, współpracę i inspirację. &CO bazuje na sześciu głównych nurtach: CO-CREATE (poszukiwanie nietypowych połączeń wzorów i kolorów), CO-EXISTENCE (połączenie surowych materiałów, takich jak beton czy cegła z nowoczesnymi rozwiązaniami), BE COLORFUL & BRAVE (maksymalne wykorzystanie potencjału kolorów - stosowanie nasyconych barw), SUSTAINABILITY (zrównoważony rozwój i ekologiczne zamienniki znanych materiałów), NEW & INDUSTRIAL (wyraziste formy, intrygujące połączenia materiałów, odważna kolorystyka ), WELLBEING (spokojne kolory, nawiązania do natury i prostota).
Nie mogło również zabraknąć nowych dekorów. Wśród tegorocznych propozycji na uwagę zasługuje szczególnie nawiązujący do piękna naturalnego kamienia Pescali, nagrodzony w konkursie Diament Meblarstwa - w kategorii powierzchnie meblowe – klasa premium. Powierzchnia wymyka się oczywistym skojarzeniom i prowokuje do poszukiwania jej własnej, twórczej interpretacji.
Fot. Interprint
Interprint tradycyjnie brał również udział w ważnych branżowych wydarzeniach. Podczas majowych targów Interzum, Interprint i TOPPAN po raz pierwszy wspólnie zaprezentowali się w Design Post w Kolonii pod hasłem „The Power of We”, zwracając uwagę na rosnącą rolę współpracy, nowych sposobach projektowania wnętrz i przenikania się przestrzeni.
Fot. Interprint
Firma była także obecna na Łódź Design Festival. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem Future Perfect! Idealnie wpisało się ono w filozofię Interprint, który w tym roku skupiał się właśnie na kierunku, w którym zmierza współczesny design. Podczas wydarzenia obecny był Maurizio Burrato, który otworzył Blok Innowacji prelekcją na temat roli, jaką w kształtowaniu rzeczywistości odgrywa storytelling. Burrato wręczył również nagrodę specjalną w konkursie make me! dla młodych projektantów ufundowaną przez firmę.
Co przyniesie kolejny rok? Jakie nowości przygotuje Interprint w 2024? To okaże się już wkrótce.
Więcej na: www.interprint.com
Komentarze (0)