Franke
Szwajcarska marka Franke rozpoczyna akcję marketingową, której celem jest zaprezentowanie szerokiego spektrum urządzeń AGD. Kampania odbywa się pod hasłem „Kuchnia sercem domu”.
Spoty reklamowe Franke prezentowane będą w kanałach telewizyjnych. Jesienna promocja marki obejmie również prasę i internet.
„Kuchnia sercem domu” to pierwsza, tak duża, kampania telewizyjna Franke od 15 lat. W dniu rozpoczęcia telewizyjnych emisji spotu firma zorganizowała uroczystą premierę w warszawskiej Kinotece.
- Hasło kampanii -„Kuchnia sercem domu”- idealnie odzwierciedla to, jak my we Franke myślimy o kuchni. Według nas, to najważniejsze miejsce dla całej rodziny. Tutaj nie tylko przygotowujemy posiłki, ale także rozgrywają się ważne sprawy z naszego życia. Rozmawiamy z najbliższymi, biesiadujemy z przyjaciółmi, wyruszamy w fascynujące kulinarne podróże. Nastrój spotu pokazuje, że z kuchnią wiążą się nasze wspomnienia i mamy do niej emocjonalny stosunek. To prawdziwe serce domu, a nie jedynie miejsce wypełnione niezbędnymi do życia przedmiotami – komentuje Monika Dembowska, Marketing Manager Franke Polska.
Wraz z kampanią Franke chce zwiększyć świadomość marki jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze.
Silny akcent położono również na Franke Vital, innowacyjną baterię z filtrem w formie niewielkiej kapsułki.
Więcej: https://www.franke.com/pl/pl/ks/inspiracje/kuchnia-sercem-domu.html
Komentarze (0)