Cosenito
Warsaw Home to duży sukces hiszpańskiej marki Cosentino, która w tym roku po raz pierwszy zaprezentowała się na tych targach. Hiszpańska marka zaprosiła do współpracy przy tworzeniu stoiska Agę Kobus i Grzegorza Goworka, znakomitych architektów ze Studia O.
Motywem przewodnim ekspozycji Cosentino na targach Warsaw Home były hasła: INSPIRACJA, INNOWACJA, INTERAKCJA! W ich ramach toczyły się rozmowy o wzajemnym oddziaływaniu pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, interakcji pomiędzy sztuką i designem, wspólnych projektach Cosentino z ambasadorami marki, m.in. Cindy Crawford i uznanymi w świecie projektantami, a także dyskusje o ekologii, zrównoważonym rozwoju i wspieraniu lokalnych społeczności.
Dla Cosenito warszawskie targi to przede wszystkim okazja do inspirujących rozmów z architektami, przedstawicielami mediów i blogerami.
W Warszawie pokazano perfekcyjnie zaprojektowaną i wyposażona strefa kuchenna i lounge’owa, ekspozycja najnowszych propozycji wielkoformatowych powierzchni Dekton i Silestone, zaskakujące bogactwem smaku śniadania i lunche, przygotowane przez mistrza Aleksandra Barona.
Perfekcyjne stoisko
Projektanci Studia O. podzielili przestrzeń wystawienniczą na trzy zupełnie różne strefy - jasną, zapraszającą i prezentującą portfolio i wielość zastosowań powierzchni ultrakompaktowej Dekton, centralną, będącą sercem stoiska i podkreślającą bogatą historię firmy oraz lounge’ową, ciemną, skupiającą się na prezentacji konglomeratu kwarcowego Silestone.
Goście mogli obejrzeć materiały oraz zaprezentować ich wszechstronność – powierzchnie Cosentino zostały bowiem wykorzystane na blatach, podłodze, okładzinach ścian, mebli, a nawet drzwi dzięki wykorzystaniu Dekton Slim o grubości 4mm - najcieńszej i najlżejszej propozycji z portfolio producenta.
Pierwszego dnia hiszpańska marka przygotowała spotkania dla prasy i blogerów wnętrzarskich. Drugi dzień natomiast należał do architektów, reprezentujących Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i inne zaprzyjaźnione z marką pracownie projektowe oraz partnerów biznesowych.
Przez ostatnie dwa dni na stoisku dominowali klienci indywidualni, poszukujący ciekawych pomysłów i funkcjonalnych rozwiązań do wykończenia swojego domu.
Inspiracje naturą
Prawdziwym przebojem targów była ekspozycja najmodniejszych wzorów Dekton i Silestone, obejmująca przestrzenne instalacje prezentujące kolekcje inspirowane naturą. Uwagę przykuwała również lada recepcyjna o monolitycznej, nowoczesnej formie, wykonana z materiału Dekton Opera. Ciekawie prezentowała się również intymna strefa relaksu, gdzie główną rolę odgrywał zaprezentowany przedpremierowo wzór Silestone Eternal Noir. Najwyższej jakości wyposażenie - biokominek marki Planika, stoliki projektu Arthura Athayde, wyjątkowa sofa John John udostępniona przez Studio Forma 96, a także dekoracje marki Serax. Stanowiły one doskonałe towarzystwo dla tego szlachetnego materiału.
Centralną częścią ekspozycji hiszpańskiej marki była przestrzeń kuchenna stoiska. Przygotowana specjalnie na targi zabudowa powstała w Hiszpanii i obejmowała wygodną strefę do gotowania wykonaną z materiału Dekton Zenith w bieli oraz Dekton Kira w brązie, wyposażoną w sprzęt AGD z oferty firmy Comitor i oświetlenie marki Vibia.
W tym miejscu goście stoiska mogli nabrać energii przy wybornej kawie, zasmakować oryginalnej hiszpańskiej szynki jamon, a także porozmawiać ze specjalistami o możliwościach zastosowań wszystkich produktów z portfolio Cosentino.
Zwieńczeniem targów dla hiszpańskiej firmy były pokazy kulinarne Aleksandra Barona, znanego m.in. z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie”. Znany i lubiany szef kuchni przygotowywał na stoisku Cosentino dania perfekcyjne – proste, a zarazem niezwykle smaczne, powstałe w oparciu o rostbef, polskie kasze i kiszone warzywa. Pracując nad kolejnymi potrawami dzielił się ze zgromadzonymi gośćmi wiedzą kulinarną – opowiadał o swoich przepisach i doświadczeniach w gotowaniu.
Partnerami stoiska Cosenito były marki: Comitor, Studio Forma 96, Planika, Serax, Vibia oraz Decodore.
Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/
Komentarze (0)