Cosentino
W tym roku podczas cieszących się dużym uznaniem targów Warsaw Home zaprezentuje się marka Cosenito z Hiszpanii. Firma zamierza pokazać, że ich międzynarodowy sukces, siła i skala działania to nie tylko jakościowe produkty – to także długoletnia historia i wartości, którymi się kieruje.
Targi Warsaw Home, które odbędą się w dniach 3-6 października 2019 roku, to wydarzenie skierowane do wszystkich wielbicieli designu, aranżacji wnętrz czy materiałów wykończeniowych, mebli, dodatków oraz akcesoriów.
Prezentacja nowości
W tegorocznej edycji tego wydarzenia udział weźmie hiszpańska marka Cosenito, która na swoim stoisku zaprezentuje szerokie spektrum zastosowań konglomeratów kwarcowych Silestone i ultrakompaktowej powierzchni Dekton w najróżniejszych formatach i teksturach.
Odwiedzający przestrzeń Cosenito będą mogli przyjrzeć się praktycznym zastosowaniom najcieńszego formatu Dekton Slim w grubości 4mm i zobaczyć z bliska najnowsze propozycje z portfolio Dektonu, czyli mieszanki kwarcu, porcelany i szkła. Hiszpańska marka znana jest z produkcji powierzchni dla świata architektury kubaturowej (materiałów na fasady, tarasy, podjazdy, czy schody) oraz wnętrz (propozycji blatów kuchennych, łazienkowych, podłóg i okładzin ścian).
Na targach w Warszawie pokaże także zapowiedź nowości z serii konglomeratów kwarcowych Silestone Eternal.
Projekt Studio.O.
- Stoisko Cosentino w hali D3.13 będzie podzielone na dwie strefy: zapraszającą, prezentującą kolekcje Dekton i Silestone, oraz loungową, pokazującą pełnię możliwości materiałów. Taki zabieg umożliwi gościom poznanie nie tylko tych najbardziej oczywistych zastosowań - podłóg, ścian, czy blatu, ale także nowych propozycji; w tym ultracienkiego formatu Dekton Slim 4mm – mówią Aga Kobus i Grzegorz Goworek, właściciele pracowni Studio.O, odpowiedzialni za projekt stoiska.
Zeszłoroczna, trzecia edycja Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home, cieszyła się ogromnym powodzeniem. Wystawy zorganizowane na powierzchni 120 tysięcy metrów kwadratowych na terenie PTAK Warsaw Expo odwiedziło prawie 70 tysięcy osób i ponad 20 tysięcy przedstawicieli branży. Swoje stoiska zaprezentowało ponad 600 wystawców.
Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/
Komentarze (0)