Ceramika Paradyż
Targi Warsaw Home były miejscem prezentacji dwóch wyjątkowych premier marki Ceramika Paradyż. Celebration Edition to kolekcje płytek ściennych stworzone specjalnie na 30-lecie firmy. Z kolei kolekcja „Modernizm” zaprojektowana wspólnie z Mają Ganszyniec, to powrót do ponadczasowych gorsecików.
Ceramika Paradyż podczas Targów Warsaw Home zaprezentowała dwie niezwykle dobrze przyjęte premiery kolekcji, które są odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby zarówno klientów jak i architektów oraz projektantów wnętrz.
– Zainteresowanie naszymi produktami oraz tłumy gości na naszym stoisku przerosły nasze oczekiwania – komentuje Grzegorz Kopeć, dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż. - Podczas czterech dni odbyliśmy wiele ciekawych i biznesowych rozmów, tworząc jednocześnie płaszczyznę do ich kontynuacji w najbliższym czasie. To były wyjątkowe dni, to była dobra edycja. Dziękuję wszystkim osobom z firmy zaangażowanym w ten projekt i niezwykle odważną koncepcję naszej obecności.
Celebration Edition
Gości ekspozycji Ceramiki Paradyż witały geometryczne bryły oraz specjalna ściana ułożona ze złotych i czarnych płytek oraz błyszczących czarno-złotych szklanych powierzchni. W taki właśnie sposób zaprezentowano kolekcję Golden Hills, inspirowaną regionami Ameryki Północnej.
Towarzyszące jej osiem kolekcji razem tworzą set Celebration Edition, przygotowany specjalnie na jubileusz 30-lecia Ceramiki Paradyż. Centrum targowego stoiska to natomiast mozaiki w głębokich odcieniach zieleni. Potwierdzają one światowy trend odchodzenia od zachowawczych barw i stawiania na żywe, ekspresyjne kolory i kształty. Dlatego Ceramika Paradyż przedstawiła na targach aż 11 uniwersalnych mozaik ciętych i szklanych, które wprowadzają więcej dynamizmu we wnętrzach.
Pozwalają one na zabawę geometrycznym wzorem, stworzenie trójwymiarowego efektu na ścianie lub zapewnienie interesującego kontrastu między płytkami a armaturą łazienkową.
Ponadczasowa wyjątkowość gorsecików
Warto dodać, że bardzo dużym zainteresowaniem podczas targów cieszyły się projekty unikalne, przedstawiające nieprzemijające piękno wzornictwa. Takim na pewno są projekty kolekcji „Modernizm” – wspólnej inicjatywy Ceramiki Paradyż i cenionej projektantki Mai Ganszyniec. Głównym motywem jest tu gorsecik – kultowa płytka ceramiczna z charakterystycznym wcięciem, która cieszyła się dużą popularnością przed wojną.
Projektanci Ceramiki Paradyż odtworzyli ten kształt, korzystając z tego samego materiału, dzięki czemu kafelki, podobnie jak przedwojenne oryginały, mogą pochwalić się dużą trwałość i odpornością na warunki atmosferyczne.
Podczas targów Warsaw Home po raz pierwszy można było też obejrzeć gorseciki ułożone w specjalnie zaprojektowane wzory. W samym centrum labiryntu ze ścian z nowymi kafelkami, zaprojektowanego przez Maję Ganszyniec, ustawiono pojedynczy przedwojenny gorsecik – symbol ponadczasowości tego kształtu.
Komentarze (0)