ReklamaHettich majówka

Otwórz umysł i pożegnaj schematy, czyli Interprint na targach Meble Polska

Biznes

aktualności

Mebleinfo   

Otwórz umysł i pożegnaj schematy, czyli Interprint na targach Meble Polska

Właśnie zakończyła się kolejna edycja targów Meble Polska. Wydarzenie zgromadziło ponad 14 000 uczestników z 70 państw – o 4 % więcej niż rok temu. Wśród producentów uczestniczących w targach znalazła się również firma Interprint, która zaprosiła odwiedzających do przestrzeni GARDENcity, prezentując nowe dekory i wystawę wpisaną w hasło (UN)LIMITED.

Trendy, które zmieniają się jak w kalejdoskopie, należą już do przeszłości. Nasze podejście do aranżacji wnętrz ewoluuje w kierunku świadomego kreowania otaczającej nas przestrzeni – co wiąże się z odchodzeniem od powielania „katalogowych” wnętrz i poszukiwania własnych aranżacyjnych rozwiązań. Po tym, jak zachłysnęliśmy się masowo produkowanymi produktami z sieciówek, nadszedł triumf rzemiosła, customizacji i indywidualnych projektów. Otworzyliśmy się na stworzenie własnej definicji piękna. I właśnie do tego zachęcał Interprint podczas ostatniej edycji targów Meble Polska. 

Zasady są po to, żeby je łamać...
...podobnie jak schematy w projektowaniu wnętrz. Interprint, zapraszając do inspiracyjnej przestrzeni w GARDENcity, chciał pokazać nowe, niecodzienne pomysły na zastosowanie swoich powierzchni. Połączenie betonu z przyjemną tkaniną, wzorem drewna i energetycznym kolorem? Dlaczego nie? Kamienny wzór na podłodze, w bliskim sąsiedztwie terazzo? Jak najbardziej! Świeże spojrzenie na przestrzeń i otwartość na innowacje – to według marki klucz do udanego projektu. 

 

Bez ograniczeń
W myśl hasła promującego nowe dekory (UN)LIMITED producent po raz kolejny udowodnił, że dzięki rozwojowi technologii i czerpaniu inspiracji z różnych zakątków świata, daje niemal nieskończone możliwości projektowe. Aby pokazać, jak wielki potencjał tkwi w dekorach, Interprint podzielił ekspozycję na kilka stref: elegancką przestrzeń dzienną, przestrzeń publiczną z betonowym akcentem połączonym śmiało z mocnymi kolorystycznymi punktami i dekorem Greenfield Oak, kuchenną z dekoracyjną zaobloną ścianą pokrytą dekorem Lux, nawiązującym do betonu, a także nowoczesny mebel nawiązujący do strefy pracy z dekorem Vevo. Całość uzupełniały starannie dobrane detale i tkaniny. Uwagę odwiedzających przykuwały unikolory. Zostały one zaprezentowane w innowacyjny sposób na okrągłych wzornikach przywodzących na myśl płyty winylowe. Taka formuła prezentacji ułatwiała testowanie zestawień z innymi powierzchniami. Dekory można było zobaczyć nie tylko na meblach, ściankach i detalach, ale również na podłodze, dzięki czemu zwiedzający mogli w pełni eksplorować możliwości wykorzystania danej powierzchni – także w dużym formacie. Swoją premierę na targach miała też polipropylenowa folia termoplastyczna Modus Exelle o podwyższonej odporności na uszkodzenia. Nie zabrakło również folii finish Xelio, która łączy w sobie walory wizualne, oddziałując jednocześnie na zmysł dotyku. Pozostała część stoiska została przeznaczona na miejsce spotkań ze stolikami i krzesłami, wzbogaconą o zielone rośliny wyeksponowane na postumentach z dekorami firmy.  Przestrzeń była przeznaczona do spotkań i rozmów, a zwiedzający chętnie odpoczywali w niej od targowego zgiełku. 


Inspiracje z natury
W centrum wystawy pojawiły się propozycje, które podczas targów miały swoją premierę.  Nowa okazała się również forma prezentacji – zamiast gładkich płyt z wzorami, tym razem odwiedzający mogli zobaczyć wielkoformatowe dekory również z frezami. Wśród nowości znalazły się takie dekory jak: Port Oak, który skradł serca zwiedzających - propozycja dla miłośników klasycznej elegancji, która odwzorowuje szlachetne dębowe drewno o delikatnym usłojeniu. Kolejna nowość to nawiązująca do piękna wiązu Ancona. Skupia na sobie uwagę i stanowi wyrazisty aranżacyjny akcent. Producent nie zapomniał też o miłośnikach kamienia - dekor Niara inspirowany kwarcytem z Brazylii to propozycja, która ujmuje dynamicznymi, delikatnymi wzorami i uniwersalnym charakterem. Fani dębu także mogli znaleźć coś dla siebie – do tego materiału nawiązywały premierowe dekory Goodwin Oak oraz Rookwood Oak. Wszystkie z nowych powierzchni świetnie prezentują się w duetach z innymi dekorami, co daje możliwość eksploracji nowych, eklektycznych zestawień. 

Więcej: www.interprint.com/pl 

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony