ReklamaBaner GIF A1

FILTRUJ KATALOG FIRM

wyniki wyszukiwania przeładowują się automatycznie

INTEX Sp. z o.o.

Data dodania: ponad rok temu  08.02.2016, odsłon: 24748

Kategorie wpisu:

Dla meblarstwa

maszyny

Bytom 41-902, Stanisława Olejniczaka 4/2 
tel. (032) 281-02-61
fax (032) 282-83-37
email: intex@intex.bytom.pl
www.intex.bytom.pl

YPLM

Czym jest YuniquePLM™ ?

YuniquePLM to innowacyjne rozwiązanie Product Lifecycle Management (zarządzania cyklem życia produktu), które dostarcza pełen wachlarz funkcjonalności potrzebnych przez współczesne, szybko zmieniające się branże mody i pokrewne. Stworzone w USA i oparte o najnowszą platformę Microsoft® .NET, oprogramowanie to jest w pełni skalowalne i modułowe.

YuniquePLM wykorzystuje internet, aby zapewnić użytkownikom łatwość obsługi i globalną łączność potrzebną do płynnej współpracy na wszystkich poziomach.

YuniquePLM składa się z czterech modułów:

- plmOn™ (Product Lifecycle Management – zarządzanie cyklem życia produktu),

- dlmOn™ (Digital Library Management – zarządzanie biblioteką cyfrową),

- srmOn™ (Supplier Relationship Management – zarządzanie współpracą z dostawcami)

- evmOn™ (Executive Visibility Management – moduł „managerski”).

YuniquePLM – oparte w 100% na przeglądarce internetowej, przyjazne użytkownikowi rozwiązanie PLM.

ImageGen

Zarządzanie biblioteką cyfrową

- Dostęp do nieograniczonej liczby multimediów przez przeglądarkę – gdziekolwiek, kiedykolwiek.

- Łatwe wyszukiwanie obrazów, szkiców, rysunków i zdjęć.

- Bezpośredni dostęp do Adobe® Photoshop®, Illustrator® i innego oprogramowania CAD to szybkie edytowanie rysunków i szkiców bezpośrednio na komputerze.

- Zawiera pełną historię obrazów z możliwością łatwego przeglądania.

- Umożliwia drukowanie, wysyłanie za pomocą email.

Zarządzanie dokumentacją techniczną

- Szybkie tworzenie dokumentacji technicznej z edytowalnymi szkicami, obrazami, kolorami, detalami szwów, pomiarami, etc.

- Jednym kliknięciem można elektronicznie udostępnić dokumentację techniczną nieograniczonej liczbie fabryk/podwykonawców.

- Możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym kiedy dokumentacja została pobrana.

- Aktualizacja bądź modyfikacja dokumentacji powoduje automatyczne powiadomienie zespołu za pomocą poczty elektronicznej.

- Możliwość śledzenia aktualnego statusu zamówionych próbek.

Yunique Solution Brochure 12-01-04 Final.ai

Zarządzanie zapytaniami o wycenę (RFQ)

- Widok ukończonych projektów, gotowych do wyceny.

- Wysyłanie indywidualnie bądź grupowo zapytania o wycenę do dostawcy/ów.

- Porównywanie i zatwierdzanie wycen i komentarzy.

Zarządzanie kalendarzem i zadaniami

- Kontrola nad przebiegająca pracą – planowanie i śledzenie wszystkich procesów, z możliwością przeglądania szczegółowych informacji.

- Tworzenie różnych scenariuszy produkcji.

- Podpięcie zadań za które są odpowiedzialni poszczególni członkowie zespołu do ich kalendarzy oraz list zadań.

- System zawiadamia użytkowników o planowanych datach zakończenia zadań/prac.

Zarządzanie kolekcją

- Kupcy mogą żądać konkretnych projektów od designerów.

- Możliwość wymiany uwag z wszystkimi członkami zespołu, również tymi pracującymi zdalnie.

- Wybranie konceptu prowadzi prosto do obszarów bardziej szczegółowych oraz dokumentacji technicznej.

Zarządzanie materiałami

- Tworzenie i ponowne używanie materiałów na podstawie wymaganych informacji.

- Dołączanie i przesyłanie elektronicznie obrazów, projektów kolorystycznych, czcionek itp. dostawcom.

- Wystarczy jeden krok, aby wprowadzić poprawki materiału we wszystkich modelach używających danego materiału.

- Folder “Gdzie użyto” pokazuje, które materiały zostały użyte do poszczególnych modeli/produktów.

- Śledzenie po sezonach oraz zatwierdzanie pojedynczych lub wielu próbek kolorystycznych.

Poleć innym

do góry strony