ReklamaRehau A1 - bezpłatne próbki
Stolarze szukają nowych trendów w hurtowniach

Miała być jesienna promocja w kilku hurtowniach, a powstał prawdziwy RoadShow. "W swoje progi zapraszały nas kolejne hurtownie, których klienci chcieli poznać nowe trendy w zakresie konstruowania szaf z frontami przesuwnymi” – mówi Agnieszka Kosicka z Hettich Polska. W sumie RoadShow objęło 48 lokalizacji, w których wiedzę w zakresie sposobu montażu i działania nowych systemów Hettich zdobyło ponad dwa tysiące uczestników.

Producenci mebli w Polsce szukają nowych inspiracji i rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć konkurencyjność i rozszerzyć ofertę. Kluczowym partnerem są dla nich hurtownie, w których lokalnie zaopatrują się w płyty, akcesoria i technikę meblową. - Okazuje się, że hurtownie w Polsce to dla wielu stolarzy lokalne centra zdobywania informacji o trendach, o tym co nowe i ciekawe w branży, dlatego to właśnie tam postanowiliśmy się spotkać z producentami i przedstawić im nowe rozwiązania w zakresie systemów do drzwi przesuwnychmówi Agnieszka Kosicka, koordynator RoadShow Hettich Polska.

Zainteresowanie pokazami i szkoleniami, zarówno ze strony hurtowni partnerskich, jak i samych producentów było dla nas niezwykle miłym zaskoczeniem. Akcja miała trwać od sierpnia do października, a ze względu na to, że dołączały kolejne hurtownie, nasi eksperci pojawiali się w kolejnych miejscowościach. Liczba spotkań urosła do 48 i trwała aż do grudnia. Wszystko zaczęło się w Rzeszowie, gdzie w hurtowni Meble.pl S.A. na drzwi otwarte zjechali stolarze z całego regionu. To była doskonała okazja, by dowiedzieć się jak budować nowoczesne i wysokiej jakości szafy z modnymi, dużymi frontami z zastosowaniem takich okuć jak TopLine L czy najnowszy InLine XL, domykający fronty do jednej płaszczyzny. Można było także przetestować delikatnie przesuwające się fronty w systemie SlideLine M czy świetne rozwiązanie SysLine S, preferowane w meblach biurowych. W kolejnych tygodniach pokazy i szkolenia Hettich przeprowadzono zarówno w hurtowniach położonych w dużych miastach tj. Belmeb, Daro, Grass-Hopper, Metalmex, Timbex, Marko czy Layman, jak i w mniejszych miejscowościach np. Radomiu (Sklejbud), Siedlcach (Pakdrew) czy Dobrodzieniu (Rejs). - Z warszawskimi stolarzami i architektami spotkaliśmy się aż w trzech różnych terminach w hurtowniach Lambud, Dac-Ter oraz VBH, gdyż tak duże było w tym mieście zainteresowanie prestiżowymi rozwiązaniami w zakresie okuć do frontów przesuwnych – podkreśla Jarosław Goldberg, area sales manager Hettich Polska w regionie mazowieckim. W każdym ze spotkań uczestniczyło średnio około 80 gości.

- Widać wyraźnie, że stolarze i ich klienci są bardzo zainteresowani udogodnieniami, takimi jak delikatne i ciche domykanie dużych frontów czy możliwość tworzenia szaf bez uchwytówdodaje Jarosław Goldberg. – Dla producentów bardzo ważne są kwestie montażu i w tym zakresie udzielaliśmy wielu wskazówek, pokazywaliśmy nasze autorskie rozwiązania, które są dostępne tylko w mechanizmach Hettich, a rozwiązują wiele problemów, z jakimi spotykają się stolarze stosujący systemy innych firm. Prócz dawki wiedzy, testów systemów i multimedialnych szkoleń, uczestnicy spotkań w hurtowniach mieli również okazję do świetnej zabawy. W 18 hurtowniach firma Hettich zorganizowała konkurs bazujący na znanej grze klubowej w dart.

- Uczestnicy rzucając do tarczy trafiali niezwykle celnie, tak jakby była to nasza branżowa dyscyplina sportowa – śmieje się Robert Śliwiński, który sportowe zmagania stolarzy w ramach konkursu Hettich koordynował podczas spotkań w hurtowniach Meblo-Styl, Marko i B-Krang na Śląsku. W każdej z hurtowni zwycięzca konkursu wygrywał wysokiej klasy rower MTB CUBE ufundowany przez Hettich. Cała jesienno-zimowa akcja RoadShow wiązała się także z promocją cenową systemów do drzwi przesuwnych Hettich. Prestiżowe okucia do mebli klasy premium można wciąż kupować w hurtowniach partnerskich w bardzo konkurencyjnych cenach, a eksperci Hettich Polska szykują się do kolejnych spotkań z klientami w regionach w ramach RoadShow.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony