ReklamaRehau A1 - bezpłatne próbki

Meble do biura - jak je dobrać i na co zwrócić uwagę?

Meble

meble biurowe

Mebleinfo   

Meble do biura - jak je dobrać i na co zwrócić uwagę?

Pexels

Meble biurowe pełnią niezwykle ważną rolę w każdym miejscu pracy. Nie tylko zapewniają komfort pracownikom przy wykonywaniu swoich obowiązków, ale również są elementem odpowiedniego wystroju wnętrza firmy. Jak więc wybrać odpowiednie meble do naszego biura i na co zwracać uwagę? Warto skompletować od razu cały zestaw mebli biurowych, aby dokupywane po czasie meble spoza kompletu nie psuły harmonii wnętrza, obniżając estetykę biura.

Sofy i krzesła do biura

Niezbędne praktycznie w każdym biurze będą krzesła biurowe i sofy, które sprawdzą się w poczekalniach, gabinetach oraz strefach relaksu oraz lobby. Muszą się prezentować profesjonalnie, minimalistycznie, zgoła inaczej niż w domowym zaciszu.

Przy okazji jednak muszą gwarantować kontrahentom, gościom i pracownikom odpowiedni komfort. Meble niewygodne wpłyną nie tylko na gorsze samopoczucie pracowników, ale też pogorszą wszelkiego typu rozmowy biznesowe z kontrahentami.

Dlatego decydując się na wybór krzeseł czy sof do biura, warto zdecydować się na zaufanych producentów, którzy dostarczają meble na lata. Dla liderów konkretnych branż i z troską o najwyższe standardy.

Takie właśnie meble można znaleźć tu: https://dominova.com.pl/meble-biurowe

Biurka

W nowoczesnych biurach coraz częściej pojawiają się biurka elektryczne, których mechanizm pozwala regulować ich wysokość oraz umożliwiać chętnym pracę w pozycji stojącej. Takie biura nie stanowią jednak „must have” każdego biura, i możemy zadecydować się na meble tradycyjne – jednak warto pamiętać, że te z elektrycznym, metalowym stelażem, pozwalające regulować wysokość zapewnią nie tylko wysoki komfort pracownikom, ale również świadczą o prestiżu firmy.

Pamiętajmy, że biurka powinny być również dostosowane do sprzętu komputerowego (a więc posiadać nadstawkę do monitora czy półkę na klawiaturę). Przy biurku warto zainstalować niewielkie regały czy półki na ważne dokumenty.

Stoły konferencyjne

Jeśli w naszej firmie będziemy organizowali spotkania, narady z pracownikami czy kontrahentami, warto wyposażyć również salę konferencyjną w odpowiednie stoły i wygodne krzesła. Powinniśmy zdecydować się na stoły z chowanymi nogami i regulowaną długością blatów. Wówczas możemy łatwo dopasować taki stół do ilości osób, które będą brały udział w spotkaniu.

Fotele biurkowe

Nie zapominajmy przy wyborze mebli biurowych o fotelach do biurek, na których pracownik będzie obsługiwał komputer. Taki fotel nie tylko powinien być wygodny, ale także zapewniać możliwość odpowiedniego dopasowania ciała do pracy z komputerem.

Najważniejsza jest elastyczność wysokości siedziska, praktyczna jest jednak także modyfikacja stopnia odchylenia czy wysokości zagłówka. Fotel powinien posiadać kształt dopasowany do krzywizn ciała człowieka oraz podpórki pod łokcie. Najlepiej wybierać modele z naturalnych tkanin, które poprawiają komfort pracy, zwłaszcza w upalne dni.

Meble do przestrzeni jadalnej biura

Tu nie musimy aż tak bardzo starać się o odpowiednią ekspozycję. Wystarczą krzesła, stół do przyrządzania posiłku czy jego spożycia i szafki. Aczkolwiek warto mieć na uwadze, aby stół, szafki i krzesła komponowały się ze sobą i zapewniały wygodę oraz komfort w strefie jadalnej naszego biura.

Regały, szafki w biurze

Z jednej strony powinny służyć zgodnie z ich naturalnym przeznaczeniem do przetrzymywania dokumentów czy też zapewniać miejsce na wszelkiego rodzaju „próbki” towarów czy materiały reklamowe. Z drugiej jednak strony nie zapominajmy, że również one tworzą całość wizualnej kompozycji naszego biura.

Do ekspozycji tego, co chcemy klientowi pokazywać powinniśmy kupić więc meble otwarte. Tam umieścimy próbki towaru czy dowody na osiągnięcia firmy. Mogę też znaleźć się w nich dokumenty w odpowiednich segregatorach, które powinny być łatwo dostępne dla pracowników.

Meble zamknięte, czasem na kluczyk czy szyfr, są praktyczniejsze ze względu na większą dyskrecję oraz możliwość zabezpieczenia zawartości, np. na czas remontu czy nieobecności właścicieli czy pracowników.

Meble biurowe budują nie tylko odpowiednią przestrzeń wizualną w każdej firmie, ale również zapewniają komfort pracy osób zatrudnionych i odpowiednio działają na odwiedzających nasze biuro kontrahentów. Odpowiednio dobrane meble biurowe, o modnych, nowoczesnych kształtach i kolorach budują również prestiż naszej firmy w oczach odbiorców jej produktów czy usług.

Warto więc meble biurowe zamawiać i kupować u sprawdzonych dostawców, którzy specjalizują się w wykonywaniu i dostarczaniu takiego właśnie asortymentu.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 2

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Aby wysłać formularz musisz potwierdzić walidację

  • ~ marcin_88 1 miesiąc temu Warto też pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu nowych mebli podczas transportu do naszego biura. ;) Jakby ktoś był zainteresowany, to załączam firmę, która się tym zajmuje: https://www.megam-przeprowadzk...
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony