BoConcept
W związku z czasowym zamknięciem salonów stacjonarnych, marka BoConcept koncentruje obecnie swoje działania w sferze e-commerce, niezmiennie kładąc główny nacisk na wysoką jakość obsługi klienta.
Mimo pandemii koronawirusa i przymusowym pobycie w domach nie musimy rezygnować z realizacji marzeń o designie na najwyższym poziomie. To właśnie teraz jest odpowiedni moment na to, by docenić kunszt duńskiego wzornictwa – prostotę i funkcjonalność mebli, które nadadzą codzienności niecodzienny wymiar.
Obecnie wszyscy pracownicy salonów BoConcept pracują w trybie home office, pozostając do dyspozycji klientów w kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Można też wejść na stronę BoConcept i zadać przedstawicielowi firmy pytanie (czat na żywo poprzez aplikację Messenger).
Dodatkowe informacje uzyskamy również, wypełniając krótki kwestionariusz umieszczony na stronie internetowej firmy przy każdym opisie produktu. Jeśli chcemy skontaktować się z przedstawicielem salonu BoConcept, wszystkie niezbędne dane kontaktowe znajdziemy w zakładce „Znajdź salon”, po wybraniu konkretnego showroomu. Pracownicy dostępni są w godzinach otwarcia salonów.
Najważniejszym elementem przeniesienia warszawskich salonów BoConcept do sieci internetowej jest Virtual Store. BoConcept umieścił tam cały warszawski salon pokazowy, który jest dostępny w technologii 3D.
https://boconcept.wnetrza3d.pl/
Klienci mogą go zwiedzić, nie wychodząc z domu (#zostanwdomu), przyjrzeć się z bliska każdemu produktowi oraz poznać jego wymiary, cenę, a także możliwości dostosowania.
- Mimo wyjątkowej sytuacji pracujemy wciąż bardzo intensywnie. Rozszerzyliśmy obsługę elektroniczną klientów w kanałach social media – na Facebooku i Instagramie oraz poprzez aplikacje Facetime i Zoom. Tą drogą udzielamy obecnie klientom indywidualnych porad w zakresie stylizacji wnętrz, a także przekazujemy szczegółowe informacje o naszych produktach i usługach. Wszystkie zamówienia i wysyłki realizowane są terminowo i bez przeszkód. Już dziś zapraszamy naszych klientów do Virtual Store, dzięki któremu, nie wychodząc z domu, mogą oni odwiedzić warszawski salon BoConcept – mówi Kamil Maślanka, właściciel salonu BoConcept.
Bezpośrednie spotkania z projektantami zastąpiono konsultacjami wideo. W trakcie takiej rozmowy omawiane są oczekiwania klienta, a następnie odbywa się wirtualna prezentacja kolekcji BoConcept, ze szczególnym uwzględnieniem produktów, odpowiadających konkretnym potrzebom danego inwestora.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Instagram: instagram.com/boconceptwarszawa
Komentarze (0)